יש פרסומאים שמאמינים שפראייריות לא מתות – אלא מתחלפות. לאחר שהפגיזו אותנו לאורך שנים בפרסומות למוצרי היגיינה נשית המופנות לקהל ייחודי מאד: נשים מטומטמות, הם החליטו שהגיע הזמן לפנות לקהל חדש: דור ההמשך של נשים טיפשות.
והנה סרטון שמצהיר בגלוי על כוונותיו:
"רצינו פרסומת שתביא צפיות / אז חשבנו מה נערות אוהבות".
ומה הן אוהבות ? להקת בנים !!!
איזה סוג בנים? כאלה עם שרירים, שעושים גוונים בשיער ומתעמלים על חוף הים לבושים במכנסון ורוד !!!
ומה הם שרים ? שיר מתאים במיוחד ל… נכון, בנות מטומטמות !!! לכן הם מסבירים עם המילים המתאימות "כדי שיפול לך האסימון"… אחרת, איך תביני ?
ובאלו מילים צריך להשתמש ? כמובן, במילים שנשים יכולות להבין: המילה "כואב" מתחרזת עם… "זאב", "שואב", ו"חולב"…
בקיצור, סרטון שאת צופה בו ולא יודעת אם לצחוק, לבכות, או להקיא: