גבר רגיש לסבל נשי ?

לפני כמה חודשים, הופיעה בדף הפייסבוק של חברת "בודיפורם" (המשווקת מוצרי היגיינה לנשים) תגובתו הזועמת של גבר בשם ריצ'ארד ניל (Richard Neill).  הוא שואל, "בתור גבר", מדוע שיקרו לו כל השנים בנוגע לנפלאות המחזור הנשי. כבר בהיותו ילד קינא בנשים העוברות תקופה חלומית שבה הן כל כך נהנות מרכיבה על אופניים, ריקודים, צניחה וכו'. רק כאשר התחיל לצאת עם בחורה, התברר לו שזה לא כמו בפרסומות, אין מים כחולים, כנפיים ומוסיקה סוחפת. מה שיש, זה אישה אוהבת שהופכת לדמות מסרט אימה.

חברת "בודיפורם" החליטה לענות בהומור לפניה שזכתה לעשרות אלפי צפיות (מה שמגביר את החשד שמדובר בפניה מבוימת). שחקנית מגלמת את מנכ"לית החברה, ומתנצלת בפני ריצ'ארד על העיוות בפרסומות. בעבר, כך היא מספרת, היה נסיון להראות את האמת, את כאבי הבטן והתקפי הזעם של הנשים במחזור. התברר שהגברים (הרגישים, מסכנים), פשוט לא עמדו בזה. לכן נאלצה החברה "לרכך" את הצגת הדברים. "רצינו לחסוך את הסבל מהגברים," היא אומרת. "אך אתה, ריצ'ארד, העזת לומר את האמת. כל הכבוד."

אמנם הרבה כבוד אין כאן לחברת "בודיפורם" שמנסה לשכנע אותנו, כפי שעושות לאחרונה גם חברות אחרות, שהפרסומות שלהן לא מתייחסות לנשים כאל מטומטמות. בכל זאת יש התקדמות קטנה : אם חברת "קוטקס" העיזה להזכיר את המילה "נרתיק", חברת "בודיפורם" מראה מים כחולים ש… עדיף לשתות, ועוד דבר אחד: נשים לא רק מדממות, הן גם מפליצות !

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s